Äntligen invigning!

Kanske inte ser så knepigt ut att få ihop bloggen på det här sättet. Men det krävdes timmar av blod, svett och tårar får att få det att gå ihop. HTML är ingen lek om man inte är van!

Så är det alltså dags för invigning av min nya blogg. En sida som jag hade tänkt använda till att skriva om sådant som intresserar, irriterar, upprör och uppskattas av mig.

Det blir inget dagboksskrivande i dess sanna bemärkelse. Snarare glimtar in i min tankevärld om livet, samhället och verkligheten så som jag uppfattar den. Med största sannolikhet slinker det nog även med lite poesi och musik, sånt som gör livet värt att leva.

Redan nu, i väntan på våren vill jag tipsa om Jack Johnsons nya album. Slepp Through The Static.
Härligt och rofyllt!

Kommentarer
Postat av: Skipäj

MEN SKRIV DÅ JONNA

2008-03-26 @ 21:47:06
URL: http://thisaintnocircus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0